Wednesday, March 14, 2018

Kolmas postitus

Ma lihtsalt pean selle ära märkima, et esimest korda suutsin ma kirjutada veatu e-etteütluse.

Kontrollimise ajal jõudsin juba kurvastada, et rõõsa koore või kirjutatakse hoopis rõõsakoorevõi, aga siis märkasin paralleele ja suur oli rõõm.

Eelmise aasta plüüs on mul siiani hingel, plüüš on see sõna, kallid sõbrad :D

Muus osas ... olen ma alates veebruari keskpaigast  haige olnud, vahel rohkem, vahel vähem, aga stabiilne väsimusest tulenev pearinglus on muutumas normaalseks olekuks. Ma tõesõna püüan puhata ja kõik, aga tööst ka nagu ei raatsi päris loobuda, nii ma väsimusega võitlengi.

Huvitaval kombel läheb Ruudi homme Kängurule. Huvitav selles mõttes, et mingeid eelnevaid vihjeid sellele ei olnud. Tal on klassis mõned väga taibukad poisid, nii et ma ausalt öeldes üldse ei mõelnudki, et tema võiks sellele võistlusele saada. Neil on klassi peale kaks või kolm kohta. Ruudi ise on olukorrast pigem häiritud, kujutab ette, kuidas ta jääb viimaseks, ja peab plaani, kuidas homseks haigeks jääda. Võistlusvaim on meil siin hästi arenenud.

Millestki muust nagu väga kirjutada polegi. Vahepeal loetud raamatutest väärib äramärkimist "Kui kuu on kadunud", mis tõsiselt ilus ja valus raamat. Skisofreeniast. Ja järgmiseks neljaks nädalaks on piletid kolmele teatrietendusele, kaotatud aeg tuleb järele teha, 9 korda võiks inimene aasta jooksul ikka teatris käia.

Ja kui jutt juba piletitele läks - minu sünnipäevaks on korraldatud üks ülimalt äge ettevõtmine :D 2Cellos on Haapsalus. Loomulikult on meil piletid sellele olemas. Mis on selles mõttes natuke kurb, et Positivus on samal ajal, mis tähendab, et sinna sel aastal ei jõua. Aga kuna lätlased on siiani nagunii väga vähe infot jaganud, oli Positivusele minek nagunii küsimärgi all.

Ilusa emakeele nädala jätku :)

4 comments:

  1. oot, ma ei saa aru, mis plüüš?
    http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=plüüs&F=M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma keeldun siiani omaks võtmast, et see sõna on s-ga, mitte š-ga :D

      Delete
    2. Kodanikuallumatus (ka) keeleküsimustes on minu arust väga tervislik.

      Delete
  2. Plüüši osas olen samal arvamusel.
    Kas järgmisena tulevad sokolaad ja sampoon?

    ReplyDelete